Bästa bloggaren??...

...or nooooot!

Jag har verkligen ingen ork att blogga just nu. Har inte tid att sitta vid datorn 24/7 och när jag väl sitter så gör jag annat och när man missat att blogga en dag blir det bara att man skjuter upp det hela tiden. Jaja, här är jag nu igen... kan inte påstå att jag är taggad att blogga varje dag men anledningen till att jag startade bloggen var ju trotts allt för att mina gulliga klasskompisar skulle ha något kul att läsa, så här har in:

Ingen snö än och tiden bara rusar fram...
Idag har jag iaf spenderar större delen av stan på stan och IKANO för att göra ett försök till att inskaffa lite av årets julklappar. Efter många timmar så tittade jag ner i min ORTOLIGT tunga väska och upptäckte att den bara innehöll två presenter! en till Izza och en till Lollo. åh,, jag som tänkte att den tunga väskan måste innehålla mer, men det var blocket, sminket och klapparna som tillsammans vägde ton.
Men jag vet ju faktiskt vad jag ska köpa till mammi men sen blir det att klura lite på vad vi ska ge Henke och pappa.
Det är ju faktiskt 13 dagar kvar till julafton..... usch, det är fan läskigt nära och ändå har jag verkligen INGA julkänslor i kroppen.

Just nog slog tanken mig att julkalendern faktiskt redan har visats i 13 avsnitt och jag har bara sätt 1. Eftersom att jag igår kollade igenom de nyaste avsnitten av Andra Avenyn kanske jag ska passa på att dra igång webtv:n igen och kolla på alla avsnitt av julkalendern. Den kanske är lite bra iår? men hur bra den än är kommer den aldrig kunna slå den bästa julkalendern genom tiderna; MYSTERIET PÅ GREVEHOLM <3

Nu blir det att krya mer i min sköna säng. Jag dissar nbig julkalendern och tittar på en film istället.

Nattinatti
ChaOo ^ Jennuuuu


Postat av: idaw

ja, mysteriet på greveholm kommer alltid vara bäst!

2007-12-11 @ 22:48:00
Postat av: helene

tjo gummis! hehe andra avenyn äger! ;)

2007-12-12 @ 16:40:29
URL: http://helenenopromises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0