Dagen har nått sitt slut...

... och det är dags att krypa till sängs och flyga iväg till drömmarnas land.
Jag känner att mina ögon börjar bli ganska trötta och min datorn som har varit igång hela dagen börjar bli ganska varm. Först hade jag planer att jag skullekomma i säng tidigt idag men när jag var påväg att krypa ner kom jag på varför min engelska bok låg i min fotölj. Engelska läxa tills imonr ju, ooopsssi! Så eftersom jag vill bli av med mitt högstadie G i Engelska och äntligen lyckas få ett VG så satte jag mig i sängen med boken och började plugga. Nu är jag äntligen klar och känner att jag kan läxan. Jag ser på dataklockan att den paserat 12 vilket betyder att det nu är den 4 december. och alla vet väl vad det betyder? 20 dagar tills.......
JULAFTON!
Jippi....

Men nu är det dags att slumra till. Idrott första lektionen imorn, jag har ingen
anning om vad vi ska göra men jag ska vara med som alltid.

God natt och sov gott
ChaOo ^ Jennuu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0