Dags att uppdatera lite,

...Oj oj oj, vad har hänt med mitt bloggande? Ja ni, ingen anning. Det är så mkt annat att tänka på så min blogg har fått komma i andra hand. Men nu ska jag försöka att bli riktigt aktiv här, nästan lika aktiv som Fridah, fast det kommar jag nog aldrig att klara. Btw, det är Fridah som har hjälpt mig med blogg designen. Tack gullet :)

Just ni sitter jag kvar här i skolan och väntar på bättre tider. Fridah sitter här brevid och tittar på Andra Avenyn. Åhh jag vill oxå se, missade ju igår. Så när jag väl kommit hem blir det sängen, datorn och Andra Avenyn <3 men problemet är bara att jag inte orkar gå ut i regnet (vet iaf om det rengar fortfarande men men). Jag har varit på dåligt humör hela dagen idag, mest på grund av regnet men även på grund att att jag satt i kö på ticnet i 20 min för att beställa billjetter till KENT och sen när man inte kunde beställa på ATG-ombud fick jag rycket asså. Så jag har inga biljetter ännu, buuuhh. Men jag SKA ha asså! Kan ju inte missa när de kommer till Cloetta!

Åhh nu har jag ringt mammi precis, hoppades på att hon skulle säga att hon slutade nu men nix. Hon jobbade till fem och så länge orkar inte jag vänta på skjuts. Det gäller bara att ta sig i kragen och bestämma sig för att gå ut i detta oväder. Vill man komma hem så... egentligen skulle jag gått till gymmet idag men som vanligt så orkade jag inte. Föresten så har jag träningsvärk efter ridningen igår. Det blev ju en vild uteritt med Helene <3 Fast det var kul som bara den, fast att jag åkte av (fast jag kan stolt säga att jag landade på fötterna och lyckades hålla kvar i en galen Stina).

Klockan är bara halv fyra men när jag tittar ut genom förnstret med mina trötta ögon är det helt mörk där ute. Känns som att klockan skulle kunna vara sex eller nåt.. konstigt. Jag ska tvinga mina ben att gå ner till rese (för er som inte vet ligger min skola percis vid resecentrum, löjligt nära) och ta 211 hem till Tallboda, snart ska jag göra det iaf... snart. Ska bara sitta här lite till. Har en känsla att det kommer ta mig lång tid att komma hem idag.

ChaOo ^ Jennuu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0