informationssökning och källkritik...

... det är dessa ord som det står på mitt papper framför mig.
Svenska lektionen har nu börjat efter att Stoffe (läraren) var lite sen. Dagens uppgift blir att titta igenom papprena vi fick ut om Informationssökning och källkritik men just nu känns det viktigare att uppdatera bloggen så att jag ska bli mer aktiv än fridah, HAHA jag kan ju alltid försöka iaf. Nu har Gurra precis stört mig i mitt bloggande, men han hade några härliga saker att säga. På fredag ska jag, Ida och Gurra gå på Lars Winnerbäck i sporthallen, det är för att vi ska skriva till tidningen. Sen har jag turen med mig för jag ska nämnligen på Lasse även på lördag, då blir det att gå dit med mamma. Åh, Lasse är så bra. Hans glada musik sprids genom hela min kropp när jag hör den.

men men. nu måste jag börja skriva på svenska uppgiften för Stoffe springer in och ut ur datasalen hela tiden. Vill ju inte att han ska se att mina ögon är nån helt annan stans.

ChaOo ^ Jennuu


Postat av: S

Lycka till!!! =)

2007-12-04 @ 13:52:35
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: idaw

hahaha HEJA JENNIFER!!! SLÅ FRIDAH

2007-12-04 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0