Mål, mål, mål... LHC gör mål...

...just det, precis vad LHC bjöd på idag. Mål mål mål.
Match mot Brynäs idag i CloettaCenter. Var väldigt skojjsigt och det bjöds på en uppvisning. Slutade 6-5 till LHC. Bra spelat (y)

Just nu sitter jag här i mitt lilla rum där min adventsstjärna lyser i fönstret och försöker förbereda min redovisning om alkoholmissbruk som jag ska göra på samhällen imorn. Jag är rent ut sagt inte på nåt jävla plugghumör nu, vill bara slänga mig ner i min säng som stor några meter från mig och lockar med all sin charm. Men jag vet att samhällen måste göras antingen nu eller på lunchen imorn, och jag är inte den personen som tycker om att hoppa över lunceh (jag lever för mat!!!!!!!!!) så det betyder alltså att jag måste fixa detta nu. Ändå gör jag samma sak som jag alltid gör, försöker komma undan pluggandet genom att slå sig ner framför datorn, det är så smart av mig.

Nyss slog den tanken mig att jag inte tittat mitt horoskop idag så jag besökte min fulla mejllåda och letade upp dagens som löd:
Jungfrun 23. augusti - 22. september
Världen skulle vara ett lättare ställe, om alla andra tänkte och gjorde som du. Men det gör de inte - och det får du acceptera.
jag har faktiskt märkt att världen är som den är, och fast att jag har svårt att acceptera det ibland så har jag gjort det. Alla är olika, alla är unika. En annan person kan inte bestämma hur en människa ska vara, bete sig, se ut, klä sig osv det är något varje person utveckar själv.

Dags att ta sig i kragen och börja spåna på lite stödord till morgon dagens redovisning. Önska mig lycka till :)
ChaOo ^ Jennuu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0