Myyys med datorn och Andra Avenyn,

... efter en och en halv timme så har jag slukat upp de tre nya avsnitten av Andra Avenyn. Jag är helt fast i det och varje gång man sett klart de nya avsnitten längtar man en vecka framåt till de nya. Det är ju näst intill illa att man kan bli så galen i bara ett tv program. Man liksom lever sig in i det så väl att man inte kan sluta titta.



Många av tjejerna i min klass kollar oxå på Andra Avenyn, det var tack vare dom som jag började se på det. Jag orkade inte lyssna på deras snack i matsalen varje dag och inte fatta någonting. HAHA, så nu är vi alla AA nördar och den största delen av vårat snack hadlar om personerna i AA. Vi har haft lite diskutioner om vem som är snyggast, en del säger Kim och Fridah tycker Karim, själv vet jag inte riktigt vad jag tycker. Ingen är nån riktigt hunk direkt.

jaja, idag har jag iaf chokat mig själv med att skriva TRE blogg inlägg på en dag! ojojoj! Jag kanske kan bli aktiv här, men jag antar att jag redan tappat suget imorn och om en vecka har ni inte sätt ett ord av mig. Sån är jag, mitt bloggande går upp och ner. Nu blir det att plugga lite och kanske se nån bra film. Jag är en riktigt film galning.
HAHA!



Det var allt för dig,
ChaOO ^ Jennuu



Postat av: ilhana

Tacktack, nu blir jag glad :) & Visst blev den
bra! Typ första gången jag faktiskt tar en bra bild för en gångs skull!

Jag visste väl att det var det ni såg på i skolan idag ju. ;) *haha* Det är bara kul med serier, så länge dom inte degar ut så man tröttnar liksom. Dock är jag nog ensam om att inte se den, även om den verkar toppenbra så föredrar jag alltså inte svt! ;) *haha*

Kram

2007-12-03 @ 20:57:18
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Fridah

Jaa, KARIM ÄR SNYGGAST! :)

2007-12-04 @ 15:06:17
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Elisabet

Jag har missat den serien faktiskt.

2007-12-05 @ 22:33:53
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: johanna

andra avenyn är bra:)

2007-12-05 @ 22:36:13
URL: http://johannanilzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0