Okej, jag har insett det nu...

...jag kan helt enkelt inte komma upp i Fridahs nivå på mest aktiva.

Men det är ju kul att uppdatera bloggen lite ändå, visst att det mest är ni i klassen som tittar hit och läser men det är ju till er som jag startade bloggen från början, så att vi alla skulle kunna ha något att roa oss men under våra små raster.

För någon timme sen var det fullt med folk i datasalen och ljudnivån var på högstanivå, men nu har alla tagit sitt pick och pack och vandrat hemmåt. Idag regnar det inte ute så det finns ingen speciell anledning till varför jag sitter kvar här i en nästan tom skola tillsammans med Fridah och Ille. Fast jag måste säga att vi har det lite mysigt här, Fridah och Ille håller på att fixa lite i PhotoShop tills Fridahs blogg som ska bli lite mer julaktig nu när vi går på jul. Skulle vara ännu mysigare om vi hade med oss fika, hmm... det kanske skulle vara något flickor? Lite mys en dag efter skolan men fika och nåt mer. Vad tycker ni? :)

Jag kanske borde följa Illes ideé om att julpynta min blogg oxå? hmm, ja kanske det kanske. Får se om jag har tiden och orken. Ni får gärna hjälpa mig om ni vill (a) thihih.

När jag tillslut orkat att ta mig hem så ska jag på hockey ikväll. Har inte så stor koll på vad det är för match men det ska ändå bli kul att gå på en match med mamma och min morfar. Hehe, morfar fick det i födelsedagspresent av oss, han är en riktig hockeynörd men får tyvärr inte gå och heja så mycket som han egentligen skulle vilja eftersom att mormor aldrig skulle gå in på en hockeyarena.

Nu är det väl dags att publicera så att Fridah kan få lite kul xD hehe.

ChaOo ^ Jennuu


Postat av: Fridah

wiiiie :D såja. härligt inlägg och den där fikan får vi ta tag i :)

2007-12-04 @ 15:31:13
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: ille

Visst ska vi fika alltid :) Längtar!

2007-12-04 @ 20:51:27
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Carro

jag saknar er

2007-12-05 @ 07:56:35
URL: http://carolinabricere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0