Ett steg närmare in i vintern,

Dag för dag blir det bara kallare och kallare ute. Termometern visade -3°c och enligt mig är det fett kallt. Hur kommer jag överleva när termometern visar -20° ? Bra fråga. och efter min fina uträkning kan jag säga att det är 46 dagar kvar till julafton. WEEEEEI. Jag längtar. Bara det är snö då. Annars blir jag fan ledsen. En jul utan snö är ingen jul alls.

Nu har jag precis avslutat uppgiften på Grafiskkommunikation. Man skulle göra vistitkort för brandkåren och dagisen Tallkotten. HAHA Niklas hade bara tagit tallkotten som en påhittat grej men titt, det finns ju ett dagis i Tallboda som heter det.

När jag tittar runt i klassrummet nu ser alla lite halvt döda ut. Elin S, Ida och Fridah sitter på en lång rad och man ser på deras ögon att de är helt inne i sina datorer och det ser ut som att alla kommer somna när som. Jojjo som sitter brevid mig verkar iaf fått en skön natt. Hon är glad och pratig som vanligt. Förutom att hon är lite halv sur på hennes samhällsarbete, hon är ju inte klar med det än. Taskigt läge.

Niklas kom nyss fram till mig och frågade om jag hade något repotage på G. Det har nämnligen blivit lite problem så vi har inget tills lördag och det måste vara klart imorn. Ett ännu mer taskigt läge. Jag har ju ingen idé på något bra repotage. Plus att jag ska till stallet idag med, lite ont om tid måste jag säga.

Matte prov idag, om några timmar. Please, kill me. Jag hoppas verkligen jag får G. Men det borde jag väl lyckas med? Önska mig lycka till anyway.

På tala om lycka till så gick utvecklingsamtalet väldigt bra igår. Niklas sa att jag låg på VG i medie och grafkom. Matte hade jag G+ efter första provet och Samhällen VG. I Engelska och Svenska hade jag kommentarerna Duktig och Motiverad. Så nu blir det bara att köra på och hoppas att det går mot toppen. mihihh ^^

Vill bara tilläga och säga LYCKA TILL IZZA <3

ChaOo ^ Jennuuuuuuu



Postat av: eliiiiin

vadå inget repotage än :O hitta på något då jenniefer :P btw, jag är så levande man kan bli :D

2007-11-08 @ 10:24:01
Postat av: idaw

cpkallt ute är det! vid -20° tänker jag inte ens gå ut! :(

2007-11-08 @ 10:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0