I väntan på...

att mitt utvecklingsamtal ska börja sitter jag här i skolan och tittar ut genom förnstret och skådar att himmlen blir allt mörkare efter varje minut. Imorse väcktes jag av mammi 20 över 6 (jag var extremt trött så det var nog svårt för henne att få liv i mig) och när jag såg ut genom mitt stora fönster möttes jag av en stor chock :O SNÖÖÖÖÖÖ! Det var inte mkt men ett tunnt litet lager låg där på marken, så vitt och fint. Men såklart va all snö borta när jag kom till skolan och marken va bara blöt och det regnade till på köpet. Varför måste alltid snö betyda slask? Kan inte snön ligga kvar vit och frusen.

Skolan började men studiestuga. Jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och plugga matte (eftersom det är prov imorn) men när jag satte mig vid datorn för att kolla bdb kom en små sur och blöt Kimpish. Hans dåliga humör berodde såklart på det dåliga vädret och sen fastade vi där i datasalen. HAHA satt och snackade hela studeistugan. Fy på mig! Jag som skulle plugga matte. Men Jag kan ju säga att det va roligare att snacka med Kim är att plugga matte. 

Sista lektionen blev samhällskunskap och där snackade vi kön. Vad som är manligt och kvinnligt. Vi blev uppdelade i 2 ggr. Tjejerna och Killarna. Uppgiften blev sen att skriva om det motsattakönet. haha, ganska kul faktiskt. I slutet av lektionen fick vi tillbaka våra efterlängtade uppsatser. Jag fick VG, nöjd måste jag säga.

Nu sitter jag här helt själv i datasalen (okej, Mattias, idas pojkvän, sitter nere i hörnet oxå) och för att slippa höra det irriterande ljudet från tangentbordet är det ju tur att man har en ipod nu. Just nu spelas RENT men istortsätt hela dagen har jag lyssnat på KENT. hehe nästan lika dant, RENT och KENT ;O HöHö vilken humor jag har. Eller snarare brist på underhållning. 

men nu kom min mamma så nu ska vi börja samtalet.... önska mig lycka till ^

ChaOo ^ Jenniiiiiifer

 



Postat av: elin :)

lycka till tokfia :) för min del gick det bra ;)

2007-11-07 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0