Skuuuuuulan ^

Morsning Korsning !

Lovet är slut och imorse när mammi kom in och väkte mig undrade jag först va fan hon vill. Sen när jag förstod att det var dags att gå upp var det bara fuck! LÅT MIG SOVA VIDARE! men men, man måste gå upp någon gång...
(tur att man kan fortsätta sova lite i duschen ^ höhö)

På mediekommunikationen praktiskt taget sov jag |-) både jag och Josse satt och koncentrerade oss på att ha ögonen öppna.

En kvarts rast mellan mediekommunikationslektionerna:
Niklas: Nu kan ni ta rast en kvart...
Alla stänger ner google och går in på bdb xD

Nu är äntligen snart skolan slut, bara studiestuga kvar. Asså jag fattar verkligen inte varför vi har studiestuga för det är ju ändå ingen som pluggar ;S alla sitter ju bara vid nätet, kollar bildddagboken, gör bloggar osv. HAHA men visst, det är soft så jag ska inte klaga men tror verkligen lärarna att vi pluggar? (okej, jag ser nu att Josse sitter och gör typografin, men btw det räknas inte ^ )

Måste bara tilläga att vi idag har kommit fram till att filmen 1408 har två slut! HAHA så jävla skumt. jag såg den på bio i helgen med Izza och Gissur och då överlevde han men när Ida och hennes pojkvän såg filmen nerladdad dog han. Lite skumt och fett dåligt att det finns två slut. Jag tycker iaf att det var bra att han överlevde på bion, annars hade filmen blivit dålig för då hade ju rummet vunnit, men nu vann han!
Sorry ni som hade tänkt se filmen (typ Liza) och så har jag berättat allt nu, men ni överlever (hoppas jag).

ChaOo ^ Jenniiiiiiiifer



Postat av: Lina

aaah jennifer, ge oss mer lov! (L)

2007-11-05 @ 14:45:49
URL: http://linaloefqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0