Svenska myyyys....

...hade vi idag på svenskan. Upp krupna i uppehållsrummet med julmusst ( JAG HATAR DET! skummet är så äckligt) , pepparkokor och någon rullbulle med chokladkräm hade vi diktläsning. Det var mysigt en fredag morgon som denna.

Inatt gick jag inte till söms förens lite över ett och det finns en anledning. Jag kollade på 4 avsnitt av Andra Avenyn ( på datorn ). Elin, Fridah och Ida håller ju på och snackar om det hela tiden så det är väl på tiden att jag uppdaterar mina erfarenheter kring ämnet och kan delta i diskutionerna. En sak har de rätt i... man fastnar direkt. Så idag när jag kommer hem från skolan blir det först ANDRA AVENYN och sen får vi se vad som händer.

Igår försökte jag ringa Izza mer än 2000100100101001 ggr när jag kom hem från stallet och hon svarade aldrig. SUCK! Jag vill ju veta hur det har gått för henne. Nyfiken! Ska försöka få tag i henne idag också. Stallet igår va iaf jätte härligt. När jag först skulle dit tänkte jag bara FAN, men sen när jag kom dit kändes det underbart. Jag blev så lugn och släppte alla tankar om allt. Lektionen gick iaf super, Stina har inte gått så fint på länge <3 NÖJD!

dagens låt: another day.
dagens frisyr: utsläppt med luggen framme.
dagens smink: mascara, kajal och rouge.
dagens klädsel: vita legings, svart klänning och morsans snörkängor till knäna.
dagens roligaste händelse: myyys på svenskan.
dagens planer: skolan och sen hem, kolla på Andra Avenyn och hitta på nått skoj.
dagens vill ha: god skolmat!
dagens saknad: pojkvän.
dagens tråkigaste: gå upp, men imorn får jag sova!
dagens finaste: Elin (som orkar stå ut med mitt sjungande och dansande)
dagens måste: kolla minst 3 avsnitt på andra avenyn.
dagens dricka: vatten.
dagens köp: inget, stan har nyss öppnat.
dagens mat: hamburgare (hoppas Elin har rätt bara)
dagens kärlek: till mig själv.
dagens mående: sprallig ^ sjunga och dansa all day long.

ChaOo ^Jennnnnuuuuuuuuuuuuu


Postat av: ille

Svenskan var ju rätt okej, vi fick sluta tidigare också :) Jag gillade verkligen din dikt, hoppas du vet om det! Modigt att läsa den själv också ;) *puss*

2007-11-09 @ 11:45:52
URL: http://sorandom.org/
Postat av: idaw

andra avenyn är sämst haha. fast jag har sätt alla avsnitt endå!

2007-11-09 @ 16:23:27
Postat av: Lina

ja, det lät mys som du skrev på msn att krypa ner och kolla på det. (inte för att jag har hört talas om andra avenyn, men ändå)
jag saknar dig btw!

2007-11-10 @ 00:42:39
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: helene

hej stumpis! jag glor också på andra avenyn på datorn jämt ;) haha asbra. ses imornbitti jävla tidigt!

2007-11-10 @ 22:06:24
URL: http://helenenopromises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0