Tiden går fort och kvar blir minnen.

Nu var det ettag sen jag skrev. Det har varit ganska mycket och tiden går så fort, känns inte ens som man hinner med sig själv eller allt man vill hinna med. Men minnen blir det kvar.

I helgen fick jag uppleva en händelse som kommer vara ett fint minne för mig hela livet. Jag var på konsert i Stockholm, Globen Anexet med KENT. Fast att mina öron håll på att sprängas i det otroligt höga ljudet var det en av de absolut bästa konserterna jag varit på. De valde ut de bästa låtarna ( dock spelade de inte "utan dina andetag" vilket jag blev lite ledsen över ) och när de blev in skrikna sista gången sa Jocke: "Som ni vet finns det ju bara en låt kvar att spela nu!" I jubel började de spela Mannen i den vita hatten. Det var så bra så jag rös i hela kroppen. ÄLSAKA KENT!

Men nu måste jag fortsätta jobba på mediekommunikationen. Ska komma på en uppfinning :S SVÅRT!

ChaOO ^ Jennuuuuuu



Nu är det studiestuga (sista lektionen) så nu har jag chans att avsluta det jag skrev förut. Vart var jag, hmm.. joo KENT konserten. Som sagt det va as bra <3 helt underbar. Ett minne som alltid kommer att stanna hos mig.

Idag har skolan gått väldigt fort och kvart över två är det dags att rusa till 510 för att komma hem så fort som möjligt. Hemma blir det bara att byta till mjukisar och borsta tänderna för klockan fyra ska jag till tandläkaren. Så jag får vänta med att käka tills jag kommer hem, ingen vidare ideé att få tänderna fulla med gojs när någon ska stå och kolla en i munnen ;S

Jag kan härligt säga att det är studiedag imorn.... och på Onsdag oxå :D HAHA! Så himmla härligt. SOOOOOOVA! Fast jag får inte sova för länge imorn för jag och Izza ska på stan. Ska bli kul. Gissur ska eventuellt oxå med. Izza vill ju se till så att Gissur är påväg åt rätt håll ^

Suck det är 45 min kvar på studiestugan >_< booooring. Jag vill hem nu.

ChaOo ^ Jennuuuu


Postat av: Lina

Jag kommer att vara avundsjuk på dig ett jävla bra tag framöver bara för att du har sett KENT live och inte jag. Det ska du ha klart över din lyckosamma söta lilla unge :P
Vad sägs som att ses någon dag med ett gäng filmer precis som förr i tiden darl?

2007-11-19 @ 23:15:01
URL: http://linaloefqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0