Tiiiiiiisdag.

Nu sitter jag i mitt rum och inviger min Ipod ^^ haha, jag är fan stolt över att ha en nu! Visst att det var lite svårt att få in all musik i den (måste ju hålla på att lägga in allt i iTunes innan) men nu funkar det bra iaf (y).

Dagen kan beskrivas:

- Skoooooola; först yoga ( fett jobbigt att stå i hunden kan jag lova), sen mediekommunikation. Eftersom jag slet klart med arbetet igår fick jag sitta på bilddagboken och softa (a). Efter lunchen engelska och efter rasten där vi spåde våra blivande bröllop så var det Svenska. Lika slapp som alltid.
- Hem och nörda dator! Fixa med Ipoden och msn ^
- Sist men inte minst Pärlparty med mamma.
HAH det kanske låter lite skumt men det var ganska kul. Det var mammas jobbarkompis som fixat det och massa människor var där. Tittade på smycken och lite kramms. Köpte ett armband och ett matchande halsband :)

Nu blir det att nörda lite dator till. Jag är ju data nörd ^ tsssss....

Imorn skoola och sen utvecklingsamtal. Lite läskigt sådär ;O hoppas det går bra.

ChaOo ^ jenniiiiiiiifer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0