En lång tid sen sist,

Jag vet att det var länge sen jag boggade men jag hade visst helt glömmt bort att jag hade en blogg xD haha. titt!
Tiden gå så otroligt fort. Hinner ju knappt med att tänka själv.
Sist jag skrev inlägg va i april 2007 och då skrev jag att jag hade svåra val framför mig. 3 stycken. Det ena var vilken linje jag skulle gå. Nu ett halv år senare vet jag ju att jag valde InfoKomp media och det är jag glad över :) jag trivs verkligen! skulle inte vilja byta. De andra valen vill jag helst inte tänka på. Vet inte om jag valde fel men inte var det något lyckat iaf.

Idag är det iaf Fredag och jag har inget för mig. Jag har ingen ork att göra något. Känner mig som världens tråkigaste människa men jag har bara ingen ork! Det verkar närstan som jag håller på att drunkna i min ensamhet men allt känns så tröttsamt nu. Jag orkar inte bry mig längre. Fortsätta att kämpa och gå vidare är ju det man kan göra. Ingen idé att gnälla för det är många som har det värre.

Cha0o ^ / Jennifer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0