Skoooooolan,

Tjolahop!

Nu sitter man då här i skolan och har nyss haft lunch. Booooring när det inte finns någor kul att roa sig med. Men men, det kan inte alltid vara kul här i livet. Nu är jag nog i en period när allt känns lite sisodär. Inget känns kul längre. Förut va skolan verkligen jätte kul och jag ville bara gå till skolan hela tiden. Nu känns det bara segt plus att det känns som att jag valt fel.
Stallet känns oxå helt värdelöst. Det är tråkigt att bara rida Stina, jag har blivit allmänt trött på henne. Det är lite synd men jag har ganska lätt för att tröttna. Jag saknar Debbie. Hon va hästen för mig. Jag kommer nog aldrig hitta någon häst jag kommer kunna tycka lika mycket om som jag tyckte om debbie <3 But life must go on.

ChaOo ^ jennifer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0