2 veckor kvar till julafton!


Det är inte klokt vad tiden springer iväg, endast 2 veckor kvar till den stora dagen!
    Idag på lunchen sprang jag på min kära kusin på stan och vi småpratade lite, julafton kommer ju firas ute hos familjen Strand på landet, med andra ord ute i Gistad om folk nu vet vart det lilla stället ligger. Det var iaf mysigt att snacka om julen och jag längtar tills det är dags att riva upp sista luckan om exakt 14 dagar!!!!!
    Måste börja skaffa in julklapparna nu också, har bara köpt till mamma än så länge. Pappa vet jag typ vad jag ska köpa till och sen ska jag byta julklappar med tjejerna från Kungsis tiden, så då måste jag hitta på någon kul julklapp. Sen är det den svåraste kvar, Alex. Hmm, vad kan man köpa till sin pojkvän? Det är alltid lika klurigt att komma på något bra, jag vet ju att han kommer läsa detta inlägg så det är ingen idé att skriva ner för mycket kring ämnet.

På återseende!


Postat av: Boyfriend

Vad kan man köpa till sin flickvän?

2008-12-10 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0