Andra advent,

idag var det dags att tända andra ljuset, det närmar sig julafton!

Gårdagen spenderades i storstaden, Stockholm tillsammans med mamma. Mycket lyckat. Vi åkte bussen från Linköping vid åtta på morgonen och var framme innan 11. Sprang runt på alla möjliga gator, in och ut ur affär efter affär. Blev mest att titta runt och bara njuta av att vara iväg på lite skojj. Mina planer var att jag skulle titta efter julklappar till folk och försöka inskaffa så många som möjligt men på något vis kom jag på helt fel spår. Jag köpte in en enda julklapp och ändå var jag 1000 kronor fattigare när jag kom hem igen. Hmm, hur kunde det bli så. Det var visst mer intressant att shoppa till sig själv än till alla andra. men man förtjänar faktiskt att kosta på sig själv lite ibland. Köpte iaf 3 tröjor och ett par jeans. Sen blev det lite småsaker också! En mycket lyckad lördag.

Idag har jag fördrvit dagen på sköna, gröna Öjeby. okej, stämmer kanske inte riktigt med sköna och gröna den här årstiden men på Öjeby har jag iaf varit. Kul att träffa tjejorna och snacka lite. Gick visst åt en timme med bara snack innan jag kunde sätta fart med pållarna. När jag kom hem blev det datorn och pilla med webdesignen! Jobbigt jobbigt jobbigt, nu är jag helt död i ögonen och det blir bara fel fel fel hela tiden. Hoppas jag kan lösa det imorn för den måste vara klar på fredag.

"all you need is love...."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0