Endast 12 skoldagar kvar,

Tidsfördriv, när man sitter framför datorn i skolan, stirrar på klockan i hörnet och ser att minuterna sakta vandrar förbi. Kan knappast påstå att pluggandet gick bra igår, så ikväll när jag kommer hem från stallet blir det att bänka sig i köket med spanska böckerna för att råplugga in glosorna och all grammatik tills imorn.

Förövrigt längtar jag till lördag! Då väntar en trevlig dag tillsammans med mammi i självaste huvudstaden, Stockholm! Det blir att bränna upp pengarna som fortfarande finns i plånboken på julklappar och kanske lite skojj till sig själv. Skönt ska det bli att komma iväg lite.

På matte lektionen idag gjorde jag allt för att slippa räkna i boken. Istället bläddrade jag i min kalender och jag fick nästan en chock då jag upptäckte hur hemsk nästa vecka kommer bli! Fy fan! Jag kommer verkligen inte kunna andas ut innan kalendern visar den 19, då kan jag släppa allt och njuta av att halva gymnasiet redan är förbi.





Postat av: Ellinore

det är bara bra här med. lite stressad - men det är man ju nästan alltid :p

hehe, jag försöker skriva så ofta jag hinner. det är ju kul när man väl har börjat.

:)

2008-12-03 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0