förkylningen kommer smygande,

sitter här i skolan och snörvlar för fullt. Förkylningen har kommit smygande under helgen och nu har den verkligen brytit ut. Tråkigt tråkigt tråkigt. jag hatar verkligen att vara sjuk. Känner sig helt slut och jätte trött, det är riktigt lockande att kila hem, lägga sig i sängen och bara sova. Men nej jennifer, kommer inte på frågan. Jag måste skriva klart reportaget till Signerat Ung idag och sen måste jag stanna lite i skolan för att pilla med hemsidan till webdesignen.

Nu börjar snart textkommunikationen och jag känner mig inte allt för pepp på att börja skriva ihop något, men det är väl lika bra att få stryka ännu en grej från min "att-göra-lista", punkterna börjar bli lite allt för många nu och alla ska bli strukna tills jullovet, så någon stans måste man väl börja. Så nu tar jag mig ett djupt andetag och laddar!

  • Signerat Ung - reportage

  • Webdesign

  • Idrottsinlämning

  • Mediekunskapsinlämning om SVT

  • Engelskaprov

  • Matteprov

"glöm dina problem, imorgon kommer nya"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0