Äntligen är det dags igen,

från och med idag börjas det med att krypa upp i soffan varje härlig onsdag för att titta på Grey's Anatomy. Wiiiie!
Today börjar säsong 4 och det ska bli så underbart att kika in i läkarnas liv igen. Trotts att serien har gjort mig helt besatt så hör jag en röst i mitt huvud som säger att serien snart kommer spåra ur som alla andra serier gör nu för tiden när de har hållit på ettag. Men nu börjar det så jag uppdaterar i reklamen...



Tjohoo agin,, Reklam paus.
Det börjar väl helt okej iaf. Men åhh vad sur jag är på att inte Meredith och Derek är tillsammans längre. De är ju sååååå söta <3 Och jag blir väldigt väldigt pissed off om Lexie (Merediths syster) blir tillsammans med Derek! Sen upptäcker man ju lite tråkigheter nu, som att DR Burk och Addison är borta, men imorn på tv4 klockan 21.00 så börjar det en ny serie "private Practicy" (eller nåt) som är en serie om bara Addison och hennes nya liv på ett nytt ställe. Ska ge serien en chans imorn, sen får vi se om det är något att ha.
Nu börjar det igen!



Reklam paus igen..
suck,, jag hatar reklam,, det är fett booooring >_< Tur att man kan dra sig undan från den och glömma sig bakom dataskärmen i några minuter.
Men men,, hmm, vart var jag i mitt bloggande. Just det, jag skulle precis säga att under det senaste halv året har jag blivit en riktig TV NÖRD. Förr tittade jag väldigt sällan på tv men nu tittar jag på GOSSIP GIRL varje Tisdag, Grey's Anatomy varje Onsdag och vi får inte glömma Andra Avenyn. Ibland blir det även ONE THREE HILL och ibland  CSI, two and 1/2 men, Simpson... jaa det är bara att skåda mitt tv tittande men de sistnämnda ser jag väldigt sällan. Fast det sköna med att krypa tillrätta framför tv:n är att man får glömma allt runt om för en stund. Slippa tänka på alla problem och tankar som snurrar runt i huvudet i en väldig fart så att man blir helt yr.



Snipp snapp snut så var första avsnittet av säsong 4 slut.
Det är nästan så att man längtar tills nästa onsdag men jag tror nog att jag överlever. Finns många andra serier som drar fram veckan fortare.

Nu blir det snart att göra sig klar för natten. Måste erkänna att jag börjar bli trött. Efter skolan blev det en lång dag i stallet där jag körde slut på alla mina krafter. Jag kan glatt skryta med att Stina glänste i hela pälsen och var jätte fin ^ hehe. Hoppas att hon kan bli lika fin imorn trotts att hon går ute på morgonen. Annars ser morgon dagen ut som vanligt, Svenska, webdesign, webdesign och matte. Damn vilken skön dag!
image16

CiaOo my darlings


Postat av: ille

Härligt med Greys, men nu måste jag ge 'Top Model' en chans så jag lär nog se det istället. Får se om jag checkar Greys sen. Haha, men jag ser ju repriserna iaf, dom där dagliga! :)

2008-02-13 @ 22:18:49
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0