F som i Farmor,

Ja precis, idag efter skolan så ska Farsan hämta mig så ska vi åka till pappa och träffa min farmor som är och hälsar på. Det var fruktansvärt längesen jag träffade henne, men det är iof inte så konstigt med tanke på att hon bor i den stora huvudstaden Stockholm. Hon kommer överfalla mig med pussar och kramar, jag tror ni alla vet hur farmödrar brukar bete sig ^ hehe.

Ikväll blire iaf GOSSIP GIRL <3 weeeeei
Jag har väntat en hel vecka och det blir inte lättare att vänta när Cantzler sitter varje dag i skolan och skryter om att hon har laddat ner alla och vet vad som händer.
"Elin säger att avsnitt nio är bäääst *smack* "

Skolan har rullat fram fort idag. Först samhälle där man antecknade med pennorna i högsta hugg, sen blev det att lägga bort pennorna och nöööörda framför datorerna istället med Grafiskkommunikation.

Men oj vad tiden går,,,, nu måste jag kila ner från skolan till pappiiiis.

CiaOo <3 pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0