Jag säger bara FY FAN!

Sitter här och grubblar över min ilska. För någon timme sen satt jag och tittade på tv tillsammans med Mammiii, hon ville så gärna se den nya serien som började idag, Kungamordet. Jag tänkte vara lite snäll så jag höll henne sällskap framför tv:n. Efter att ha kollat någon halv timme eller något satt jag och kände att jag blev argare och argare för varje sekund. Jag ville bara kliva in i tv och slå ner det jävla äcklet! För er som inte vet handlar nämnligen serien om en man som slår sin fru. Vad hon än säger blir han förbannad och slår henne. Tänk att det är såhär i verkligheten, män som slår sina fruar. Det är för fan sjukt. Har denna värld problem eller? jaa, man börjar ju undra vad vi lever i för värld full av ilska och hat. Fy fan för alla dessa svin säger jag bara! De borde skjutas i huvudet!

Det var bara det jag ville säga innan jag drar mig till sängs.


Love ya! Jen
image17



Postat av: Fridah

**mihii,tack sötnos.)

2008-02-18 @ 22:40:24
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0