Sportlov!

Äntligen, framför mig ligger nu ett härligt sportlov och väntar. Precis vad jag behöver för att komma på fötter igen ^
Sitter här i skolan nu och försöker fördriva tiden så gott jag kan tillsammans med Jessica (med andra ord kallad för Jeddan) men jag kan inte påstå att det går något vidare. Jeddans tjatar i mitt öra att vi ska hitta på något med vad fan kan man göra på InfoKomp förutom att sitta vid datorerna? Bra fråga!

När klockan blivit efter ett så kommer mammi och hämtar mig och så blire IKANO för att se om man kan inskaffa några nya prylar. Egentligen hade vi planer på att dra ner på stan med det är fett kallt ute trotts att solen skiner. Fan första gången på länge som det är kyligt ute,,, har ju varit varmaste vintern ever! Hoppas bara att inte Linköping blir inbäddat i snö nu på sportlovet, visst att typ alla barn vill åka pulka osv men snö ska det va på julen, sen är det skitsamma.

Jaja, bäst att hoppa bort från datan nu och försöka då Jeddis på bättre humör...

CiaOo babes <3



Postat av: Fridah

**jag avr typ ensam kvar, det var nåågra från 3.an, typ marlene och nån kvar ^:)

2008-02-15 @ 22:20:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: annica

Allt bra med dig Jennifer?

2008-02-17 @ 12:46:28
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0