tröttt x1000

Slut på helgen nu då,,,
fan va fort det går. man borde fan lägga in en till helgdag i veckan.
Trotts att det blev en slapp lördag gjorde jag inget på mitt grafkom arbete. Suck!
Söndagen blev det inte heller något gjort. Efter timmarna i stallet och träningen för Carina Möller var jag helt slut.
Mina tankar på att plugga lite var helt bortblåsta när jag kom hem och istället kilade jag över till Izza för att snacka ut och titta på ONE  THREE HILL.

Så här sitter man i skolan helt sliten och dan "/ håret står åt alla håll, sminket (det lilla jag har) ser helt cp och hela jag är bara helt åhhhhhhh. SNälla låt mig få sova nuuu.
och nu kom Niklas. Dags att möta helvetet och erkänna att jag inte är klar med uppgiften.

CiaOo



Postat av: ille

Mengud! Sluta nu va ;D Jag gillar ditt hår & Jag gillar också One Tree Hill hörru!

2008-02-11 @ 09:36:21
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0