Årets första inlägg

"A new year has begun"

Det går verkligen fort, tiden bara springer fram i full fart. Det är nästan lite obehagligt, redan ett nytt år. Jag ser fram emot mycket nya äventyr under 2009, än så länge har jag inget särskillt planerat förutom att jag och mamma åker till Kreta under en vecka i sommar. Det ska bli riktigt härligt att komma iväg lite och tro mig, nedräkningen har redan börjat.

En annan sak som känns lite obehagligt är att jag nu har gått halva gymnasiet! Kan ni tänka er?! Bara halva vägen kvar, sen då? Vad ska man göra sen? Det börjar ju bli allvar i det här nu, framtiden ligger endast ett stenkast bort och snart kommer tiden vara där. Många frågor flyter omkring i mitt lilla huvud och trots att jag tar dagen som den kommer är det svårt att inte tänka på allt som ligger framför.

När året började följde en stor förändring i mitt liv, framöver kommer bara min familj här hemma bestå av mig, mamma och vår lilla kissekatt Findus. Det känns lite anourlunda nu när Henke har flyttat men det ska bli skönt att starta ett nytt liv, bara jag och mamma. Jag hoppas att det är det rätta och att allt kommer kännas lite lättare detta år. Nu tar vi ett djupt andetag och dyker in i 2009. Puss på det!

Följ min blogg med bloglovin


Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar som jag gjort i din :D

2009-01-07 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0